loading...
وبگاه من
Saeed بازدید : 1175 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

شرکت فراسو تبلت جدید Tablet Farasoo Fast 717 را معرفی کرد

شرکت صنایع رایانه فراسو از زمان تاسیس خود درسال ۱۳۶۸ تا به امروز در زمینه‌ی طراحی و تولید قطعات رایانه‌ای فعال بوده و در حال حاضر یکی از شرکت‌های موفق و پیشرو ایرانی در این زمینه است.این شرکت به تازگی تبلت جدید خود را با نام Fast 717 معرفی و روانه ی بازار کرده است ، هم اکنون قیمت این تبلت در بازار ایران نزدیک به 600 هزار تومان میباشد که با توجه به امکاناتی که دارد واقعا ارزان و مقرون به صرفه میباشد. در ادامه به بررسی مشخصات و امکانات این تبلت زیبا همراه با تصاویر آن می پردازیم.

فراسو با بهره‌برداری و گسترش کارخانجات خود در شهرک صنعتی پرند توانسته محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و همسو با سلیقه‌ی کاربران تولید و یا مونتاژ کند. می‌توان در میان طیف وسیع محصولات این شرکت به مانیتور‌های تخت (ال سی دی)، ویدئو پروژکتورها، رایانه های شخصی، اسپیکر، صفحه کلید، ماوس ، وب کم و سایر تجهیزات جانبی اشاره کرد. پس خیال ما از کیفیت ساخت این تبلت راحت میشود و میتوان آنرا با کیفیت ترین تبلت ایرانی دانست.

شرکت فراسو تبلت جدید Tablet Farasoo Fast 717 را معرفی کرد

ابتدا وقتی این تبلت را در دست میگیرید حس بسیار خوبی به شما میدهد و این به خاطر اندازه ی بسیار مناسب این تبلت میباشد که صفحه نمایش 7.85 اینچی با رزولوشن 768 × 1024 و تراکم پیکسلی 160ppi پیکسل بر اینچ از نوع LED-backlit IPS LCD و از صفحه لمسی Capacitive استفاده میکند.

 

جهت اطلاع شما چیپ ست این تبلت یکی از بهترین های بازار است که ARMv7 نام دارد ، و حالا میرسیم به پردازنده این تبلت که پردازنده قدرتمند کورتکس آ7 چهار هسته ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز این تبلت که به شما اجازه میدهد تمامی نرم افزار های اندروید و بازی های آنرا به راحتی اجرا کنید و لذت ببرید. پردازنده گرافیکی این تبلت fast 717 از بهترین گرافیک ها در بین تبلت های هم رده میباشد که از نوع PowerVR SGX544MP میباشد. شما با این مشخصات میتوانید منوها و ناحیه کاربری اندروید را به روانی و کیفیت عالی مرور کنید و نرم افزارها و بازی های دلخواه خود را انجام دهید.

شرکت فراسو تبلت جدید Tablet Farasoo Fast 717 را معرفی کرد

فضای داخلی این تبلت 16 گیگابایت و رم آن 1 گیگابایت میباشد که بسیار عالی به نظر میرسد ، علاوه بر آن این تبلت از کارت حافظه جانبی از نوع میکرو micro sd تا سقف 32 گیگابایت پشتیبانی میکند. Farasoo Fast 717 دارای درگاه USB از نوع micro USB میباشد که امکان استفاده از otg را نیز داراست.

از قابلیت ها و امکانات ارتباطاتی این تبلت نیز میتوان به قابلیت نصب سیم کارت و مکالمه ، GPRS ، پشتیبانی از نسل سوم شبکه موبایل 3G ، EDGE ، وای فای برای اتصال به اینترنت پرسرعت ، بلوتوث از نسخه 3.0 ، همچنین این تبلت دارای GPS میباشد که یک امتیاز بسیار بزرگ برای فراسو فست محسوب میشود.

طراحی زیبا و با کیفیت تبلت نیز گفتنی است ، ابعاد بسیار مناسب 8.4 × 136 × 202 میلی متر که نشان دهنده باریکی این تبلت است. همچنین وزن فوق العاده این تبلت که فقط 360 گرم میباشد بسیار لذت بخش میباشد.

 

دوربین پشتی با کیفیت 5 مگاپیکسل با رزولوشن 1920 × 2560 پیکسل با قابلیت فوکوس خودکار ، وب کم با کیفیت 1.9 مگاپیکسل ، همه این ها باعث کامل شدن تیلت و رضایت کامل مصرف کننده میشود. زیرا این دوربین در تبلت ها هم رده میتوان گفت از بهترین ها میباشد و کیفیت قابل قبولی دارد. گرچه فیلم برداری آن زیاد جالب نیست ولی بد هم نیست!

شرکت فراسو تبلت جدید Tablet Farasoo Fast 717 را معرفی کرد

سیستم عامل تبلت farasoo fast 717 بر خلاف بسیاری از تبلت های دیگر ، از سیستم عامل اندروید نسخه 4.2 به زبان فارسی بهره میبرد که خیلی بهتر از 4.1 میباشد که در اکثر تبلت ها مورد استفاده قرار میگیرد.

 

باتری این تبلت یکی از بهترین ویژگی های فراسو فست میباشد ، استفاده از باتری 4400 میلی آمپر ساعتی باعث شده است تا 10 ساعت متوالی بتوانید از تبلت خود استفاده کنید! و آنرا با آداپتور برق و یا USB خود که در جعبه زیبای آن میباشد با سرعت تمام و سریع شارژ کنید و دوباره از 10 ساعت باتری خود لذت ببرید.

شرکت فراسو تبلت جدید Tablet Farasoo Fast 717 را معرفی کرد

درباره حسگر های این تبلت میتوان به شتاب سنج , سنجش نور محیط , مجاورت , قطب نما اشاره کرد. این تبلت از نظر امکانات مولتی مدیا هیچ چیزی کم ندارد زیرا پشتیبانی از فرمت های MP4, DivX, Xvid, H.264, H.263, WMV و همچنین در موسیقی پشتیبانی از فرمت های MP3, WAV, eAAC+, WMA بسیار راضی کننده است و این تبلت به راحتی ویدئو های HD و full HD را به راحتی اجرا میکند. کیفیت اسپیکرهای این تبلت نیز در حد متوسط و با کیفیت است ، همچنین فیش 3.5 میلیمتری صدا نیز دارد که با هندزفری های مختلف با برند های متفاوت سازگار است و میتوان از آنها استفاده کرد.

شرکت فراسو تبلت جدید Tablet Farasoo Fast 717 را معرفی کرد

در کل از نظر کا این تبلت بسیار زیبا ، قدرتمند و ارزان قیمت است ، ولی باز هم باید ببینیم کسانی که این تبلت را تهیه کرده اند از عملکرد و کیفیت آن راضی هستند یا خیر... پس از کاربرانی که این تبلت را دارند درخواست میکنیم در قسمت نظرات نظر خود را ارسال کنند و کاربران دیگر نیز نظر خود را درباره این شرکت ایرانی و این تبلت ایرانی بنویسید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 51,650